Înclinație către abilități de leadership sau interesul pentru a le dezvolta pe viitor

Determinare și motivație pentru a realiza schimbări

Exemple în care a inițiat proiecte sau activități în trecut, proactivitate

Interes pentru dezvoltarea profesională continuă

Încrederea că toți elevii pot și merită să își atingă potențialul în școală și carieră

Un exemplu de comportament etic și valori personale

Directorii de scoala pe care ii cautam demonstreaza abilitati native de leadership sau au cel putin interesul de a le dezvolta pe viitor pentru a isi imbunatati stilul de management

Sunt motivati de ideea de realiza o schimbare in scolile pe care le conduc si demonstreaza ca au avut in trecut interes pentru a demara initiative, proiecte, activitati sau au condus demersuri, echipe sau procese, mari sau mici, finantate extern sau nu, indiferent ca acest lucru s-a intamplat in cadrul mandatului lor de director sau in calitate de profesor, inaintea preluarii functiei. Urmarim sa evaluam proactivitatea, determinarea si un anumit nivel de experienta in a conduce echipe si procese, care poate avea legatura cu proiecte incheiate in mandatul de director sau nu, in cadrul scolii pe care candidatul o conduce in acest moment sau in alte experiente profesionale precedente.

Candidatii potriviti pentru acest program au incredere in faptul ca toti elevii au potentialul de a reusi in cariera si in viata si ca orice copil merita o sansa sa il valorifice. Se concentreaza in munca lor cu prioritate pe rezultatele educationale ale elevilor si isi doresc sa lucreze proactiv pentru imbunatatirea calitatii educatiei pe care profesorii o livreaza si elevii o primesc in cadrul scolii. Sunt interesati de progresul autentic si parcursul elevilor si inteleg impactul si relevanta pe care rolul lor de leadership il poate proiecta pentru ca scoala pe care o conduc sa performeze.