Logo Academia de Leadership 2022

Academia de Leadership și Management Școlar

Înscrierile în program s-au încheiat. Dacă ești director de școală, lasă-ne datele tale de contact iar noi te vom anunța de îndată ce redeschidem înscrierile.

Iată care sunt beneficiile parcursului în
Academia de Leadership și Management Școlar:

  • Participarea la module de formare în regim hibrid: atât în mediul online cât și fizic.
  • Relația de business mentorat alături de o persoană din mediul de business, în funcție de obiectivele tale de formare și transformare a școlii.
  • Expunerea la practici din mediul educațional și de business, la experiența împărtășită de partenerii AVE.
  • Interacțiunea cu o comunitate de directori de școală, care au misiuni asemănătoare.

Cui i se adresează
programul?

  1. Directorilor sau directorilor adjuncți la o grădiniță, școală gimnazială sau liceu, publică sau privată
  2. Celor care ocupă postul de director sau director adjunct în urma concursului național pentru ocuparea funcțiilor

Cum îți dai seama dacă Academia te poate ajuta în misiunea ta pentru școală?

  • Ai înclinație către abilități de leadership sau interesul pentru a le dezvolta pe viitor
  • Ai determinare și motivație pentru a realiza schimbări
  • Ai încrederea că toți elevii pot și merită să își atingă potențialul în școală și carieră
  • Ești un exemplu de comportament etic și valori personale atât pentru elevi, profesori cât și cei din jur
  • Îți dorești să îți gestionezi atribuțiile ca director și cauți constant noi moduri de a face asta.
  • Ești preocupat de bunăstarea comunității școlii tale, în mod deosebit în contextul pandemic și post-pandemic.

Rezultatele și experiențele absolvenților

152 de alumni în cele 3 generații

44%

44% de progres mediu către nivelurile superioare de competență în aria Leading teaching and learning, progres măsurat cu instrumentul standardizat AITSL

28.5%

28.5% de progres mediu către nivelurile superioare de competență in aria Developing self and others, progres măsurat cu instrumentul standardizat AITSL

80%

Peste 80% dintre directori percep un nivel mai ridicat cu peste 70% a competențelor din ariile dedicate comportamentelor de management și leadership școlar, respectiv planificare și leadership distributiv

2%

Se vede o creștere medie de 2% a promovabilității, față de 1.73% media școlilor neincluse în program