Academia de Leadership și Management Școlar
Înscrierile în program s-au încheiat. Dacă ești director de școală, lasă-ne datele tale de contact iar noi te vom anunța de îndată ce redeschidem înscrierile.
Iată care sunt beneficiile parcursului în
Academia de Leadership și Management Școlar:
- Participarea la module de formare în regim hibrid: atât în mediul online cât și fizic.
- Relația de business mentorat alături de o persoană din mediul de business, în funcție de obiectivele tale de formare și transformare a școlii.
- Expunerea la practici din mediul educațional și de business, la experiența împărtășită de partenerii AVE.
- Interacțiunea cu o comunitate de directori de școală, care au misiuni asemănătoare.
Cui i se adresează
programul?
- Directorilor sau directorilor adjuncți la o grădiniță, școală gimnazială sau liceu, publică sau privată
- Celor care ocupă postul de director sau director adjunct în urma concursului național pentru ocuparea funcțiilor
Cum îți dai seama dacă Academia te poate ajuta în misiunea ta pentru școală?
- Ai înclinație către abilități de leadership sau interesul pentru a le dezvolta pe viitor
- Ai determinare și motivație pentru a realiza schimbări
- Ai încrederea că toți elevii pot și merită să își atingă potențialul în școală și carieră
- Ești un exemplu de comportament etic și valori personale atât pentru elevi, profesori cât și cei din jur
- Îți dorești să îți gestionezi atribuțiile ca director și cauți constant noi moduri de a face asta.
- Ești preocupat de bunăstarea comunității școlii tale, în mod deosebit în contextul pandemic și post-pandemic.
Rezultatele și experiențele absolvenților
152 de alumni în cele 3 generații
44% de progres mediu către nivelurile superioare de competență în aria Leading teaching and learning, progres măsurat cu instrumentul standardizat AITSL
28.5% de progres mediu către nivelurile superioare de competență in aria Developing self and others, progres măsurat cu instrumentul standardizat AITSL
Peste 80% dintre directori percep un nivel mai ridicat cu peste 70% a competențelor din ariile dedicate comportamentelor de management și leadership școlar, respectiv planificare și leadership distributiv
Se vede o creștere medie de 2% a promovabilității, față de 1.73% media școlilor neincluse în program