Acest program ofera o oportunitate limitata pentru 40 de directori care au fost selectati si admisi in program, de a lucra timp de un an de zile impreuna cu o echipa de specialisti internationali si o echipa de directori de companii de top din comunitatea de business.
Au cautat cei mai antreprenoriali si motivati directori de scoli si licee care sa ia parte la program, asa ca am folosit un proces riguros de selectie care presupune: inregistrarea interesului, completarea unei aplicatii online, evaluarea ei de catre o echipa de specialisti in recrutare si experti in educatie, evaluarea profilului de leadership cu instrumente profesionale de testare, un interviu fata in fata la Bucuresti si emiterea unei oferte detaliate de participare la program.
Participarea in program este deschisa atat scolilor publice, cat si celor private. In cazul scolilor publice aplicantii trebuie sa fie directori de scoala care detin in acest moment un mandat de director pentru care au fost alesi prin concurs.
Aplicație online
Evaluare de catre o comisie formata din specialisti in recrutare din sectorul privat
Completarea unui test care ilustreaza profilul si potentialul de leadership
Interviu la Bucuresti cu echipa noastra
Primirea unei oferte de participare in program
Un specialist financiar din partea AVE poate lua legatura cu compania dumneavoastra pentru a va oferi supor pentru modalitatea de redirectionare a 20% din impozitul pe profit catre asociatia noastra. In acest scop va rugam sa ne contactati la adresa office@ave-romania.ro.
Pentru a inscrie proiectul sau organizatia dumneavoastra scrieti-ne un e-mail la adresa andreea.nistor@ave-romania.ro, echipa noastra va intra in contact cu dumneavoastra in cel mai scurt timp.
Daca iti doresti sa contribui in proiectele noastre, folosind expertiza ta profesionala sau pur si simplu timpul liber, te rugam sa ne scrii un e-mail pe adresa andreea.nistor@ave-romania.ro. Cineva din echipa noastra va lua legatura cu tine in cel mai scurt timp.
Director Operațiuni Fundația Noi Orizonturi
“Schimbările, în orice domeniu, dar mai ales în educație, vin după ce fiecare dintre noi am investit încredere, susținere și răbdare.”
Empowering communities that drive school change
Empowering communities that drive school change vă va provoca să faceți un exercițiu de încredere și de găsire de aliați în comunitatea școlară: Când resursele sunt atât de limitate cum putem spera la mai mult? Cum poate face un director de școală transfer de responsabilitate și roluri în dezvoltarea școlii, dincolo de cancelarie?
Community schools that empower learning
Psiholog clinician si psihoterapeut, fondator Mind Education Health si Scoala pentru Culpu
„Cred in comunitati sanatoase care sa sustina starea de bine a cuplului, profesorilor si părinților. Copiii au nevoie de adulti sanatosi emotional.”
Making wellbeing a priority in schools
Președinte la Asociației Române de Literație
“Profesorii care învață transmit pasiunea pentru învățare și elevilor lor! Învățarea „face diferența” în viața personală și în cea comunitară!”
Ensuring quality education to all kids – Importance of literacy
Closing the gap with illiteracy in Romania
Acest masterclass este despre dezvoltarea competențelor de literație ale elevilor care la acest este o provocare pentru toți profesorii. Veti afla ce înseamnă acest lucru, cum introduceti un program de literație în școală, ce și cum faceti schimbări în modul de predare.
Director of the Romanian Line, Teacher of History, Cambridge Exams Officer, Senior Leadership Team@ Transylavia College
Instructional Leadership
Principals leading the quality of teaching
Managing Partner KM Trust & Partners
Executive Director – Transylvania College
„Suntem motivați să contribuim la transformarea din interior a școlilor din România, să ducem mai departe procesul de transformare „Leader in Me”, să le redăm profesorilor, directorilor de școli încrederea în puterea lor de transformare. Dorim să le redăm încrederea să facă lucrurile corecte chiar și atunci când e greu.”
Making wellbeing a priority in schools
Leader in Me- Introduction to 7 Habits of Highly Effective People and Rethinking Leadership
Transylvania College este, deocamdată, singura școală din România care a implementat procesul de schimbare organizațională Leader in Me. Scopul nostru este însă să dezvoltăm instrumente ușor de preluat de școlile publice – mai întâi, instrumente de leadership, apoi de wellbeing. Primul pas e schimbarea vechii paradigme, „leadershipul este pentru câțiva oameni”, în „leadershipul este pentru toți”, unde fiecare poate să schimbe ceva.
Cofondator și Director Executiv al Asociației OvidiuRo
“Noi credem în grădinițe care pregătesc toți copiii pentru viitor”
Ensuring quality education to all kids – Importance of literacy
Excellent early education for every child
Maria Gheorghiu: Toți copiii din România au dreptul să beneficieze de educație timpurie de calitate. Iar provocarea pe care o lansăm constant celor care pot face o diferență – de la părinți, profesori, la societatea civilă sau Ministrul Educației – este ce putem face pentru a-i asigura fiecărui copil premisele unui start corect la școală și în viață.
Conducere Departamentul de Educatie si Sociologie la University od Portmouth
“To teach is to touch a life! Profesorii pot face o diferență reală în viețile copiilor, cei care ghidează educația au un rol critic în îndrumarea învățării care poate transforma viețile.”
Learning together: Working with families and parents to support children’s learning and development.
Confident and Competent Leadership in Education
Acest masterclass va explora care sunt competențele specifice liderilor încrezători și competenți atunci când se află în diferite contexte educaționale. Participanții vor avea ocazia să-și exploreze propriile competențe, să intre în contact cu diferite modele de creștere și dezvoltare a abilităților de leadership și să identifice ce acțiuni conctere viitoare pot face pentru o dezvoltarea profesională continuă.
Regional Director for Education
Director of International Quality Senior Coach & Consultant @ Franklin Covey Education
The 4 roles of a school leader
Profesor la University of Portsmouth, School of Education and Sociology
“Rolul directorilor de școală este să producă schimbări și să fie preocupat de a înțelege impactul pe care îl au.”
School leaders that deliver change and understand impact
Chris Brown: “Care este rolul directorului în influențarea schimbării și obținerea de impact? În această discutie, voi examina atât modul de stabilire a condițiilor necesare schimbării, cât și dacă noile schimbări dau impactul dorit.”
Confident and Competent Leadership in Education
CEO & Founder Education Changemakers – Australia
Building a school that inspire learning
Teacher led innovation
AITSL test & interpretation
Unleashing teacher potential
The power of leadership teams