Selecție în program

Selecția celor 200 de directori de școli care vor face parte din a patra generație a Academiei de Leadership și Management Școlar se face în 3 etape.

Logo Academia de Leadership 2022

Etapa 1

Formular de aplicație

Trebuie să răspunzi la o serie de întrebări despre tine, ca director de școală, și acțiunile tale de până acum. Ajută să ai și un CV la îndemână. (proba este eliminatorie).

Etapa 2

Chestionar de profil și potențial de leadership

(proba este eliminatorie).

Etapa 3

Interviu de grup cu sarcini de lucru

(proba este eliminatorie).

Iată care este calendarul procesului
de selecție:

  • 15 Feb 2022 - 10 Apr 2022

    Completarea formularului de aplicare în program.

  • 10 Apr 2022 - 06 Mai 2022

    Desfășurarea probelor de selecție.

  • 09 Mai 2022

    Anunțarea directorilor acceptați în program.

  • 20 Mai 2022 - 21 Mai 2022

    Deschiderea Academiei de Leadership și Management Școlar.

Dacă acum ești un candidat la postul de director sau directorul adjunct în cadrul concursului național, înscrie-te în această etapă!

Vom reveni cu detalii după ultima probă din concurs să te întrebăm dacă ai reușit să devii director. Iată cum ar arăta programul probelor pentru tine:

  • Reconfirmi înscrierea până pe 3 aprilie 2022.
  • Etapele 2 și 3 din selecție le parcurgi până pe 10 aprilie.

Responsabilitatea și disponibilitatea ta pentru program:

  • Îți propui transformări remarcabile prin activități relevante particularităților școlii pe care o conduci.
  • Participi la toate elemente de program menționate la Modelul educațional: participare la modulele de formare, timp lunar pentru business-mentorat, completarea instrumentelor de evaluare cerute prin program.
  • Aloci timp de pregătire pentru modulele de formare și realizezi sarcinile de lucru trasate de facilitatori.
  • Implici comunitatea în procesul de transformare a școlii și iei decizii alături de toți cei interesați .
  • Contribui la îndeplinirea rigorilor administrative necesare derulării programului: decont, preluarea informațiilor necesare pentru organizarea întâlnirilor ș.a.m.d.